Hengband
2.2.1
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angband.h
Angband(変愚蛮怒)メインヘッダファイル Main "Angband" header file
artifact.c
アーティファクトの生成と管理 / Artifact code
artifact.h
autopick.c
自動拾い機能の実装 / Object Auto-picker/Destroyer
autopick.h
avatar.c
ウルティマ4を参考にした徳のシステムの実装 / Enable an Ultima IV style "avatar" game where you try to achieve perfection in various virtues
avatar.h
birth.c
プレイヤーの作成を行う / Create a player character
birth.h
bldg.c
町の施設処理 / Building commands
bldg.h
chest.c
chest.h
chuukei.c
中継機能の実装
chuukei.h
core.c
core.h
creature.c
creature.h
dungeon-file.c
dungeon-file.h
dungeon.c
Angbandゲームエンジン / Angband game engine
dungeon.c.BASE.c
dungeon.c.LOCAL.c
dungeon.c.REMOTE.c
dungeon.h
english.c
english.h
feature.c
feature.h
files.c
ファイル入出力管理 / Purpose: code dealing with files (and death)
files.h
floor-events.c
floor-events.h
floor-generate.c
floor-generate.h
floor-save.c
floor-save.h
floor-streams.c
floor-streams.h
floor-town.c
floor-town.h
floor.c
floor.h
gamevalue.h
geometry.c
geometry.h
grid.c
グリッドの実装 / low level dungeon routines -BEN-
grid.h
ダンジョンの生成処理の基幹部分ヘッダーファイル
h-basic.h
変愚時追加された基本事項のヘッダーファイル / The most basic "include" file
h-config.h
h-define.h
変愚蛮怒で新しく追加された主要なマクロ定義ヘッダ / Define some simple constants
h-system.h
変愚蛮怒用システムヘッダーファイル / The most basic "include" file
h-type.h
ゲーム中に用いる変数型定義 / Basic "types"
history.c
history.h
inet.c
inet.h
init.c
init.h
ゲームデータ初期化処理のヘッダファイル
japanese.c
日本語処理関数
japanese.h
load.c
セーブファイル読み込み処理 / Purpose: support for loading savefiles -BEN-
load.h
maid-x11.c
main-cap.c
main-dos.c
main-gcu.c
main-ibm.c
main-mac.c
main-win.c
Windows版固有実装(メインエントリポイント含む)
main-x11.c
main-xaw.c
main.c
mind.c
各職業の特殊技能実装 / Special magics
mind.h
monster-process.c
モンスターの特殊技能と移動処理/ Monster spells and movement
monster-process.h
monster-spell.h
monster-status.c
monster-status.h
monster.h
monster1.c
モンスター情報の記述 / describe monsters (using monster memory)
monster2.c
モンスター処理 / misc code for monsters
monsterrace-hook.c
monsterrace-hook.h
monsterrace.c
monsterrace.h
mspells1.c
モンスター魔法の実装 / Monster spells (attack player)
mspells2.c
モンスター魔法の実装(対モンスター処理) / Monster spells (attack monster)
mspells3.c
青魔法の処理実装 / Blue magic
mspells4.c
スペル実行処理 / Spell launch
mutation.c
突然変異ルールの実装 / Mutation effects (and racial powers)
mutation.h
object-boost.c
object-boost.h
object-broken.c
object-broken.h
object-curse.c
object-curse.h
object-ego.c
object-ego.h
object-flavor.c
オブジェクトの記述処理 / Mbject flavor code
object-flavor.h
object-hook.c
object-hook.h
object.h
object1.c
オブジェクトの実装 / Object code, part 1
object2.c
オブジェクトの実装 / Object code, part 2
objectkind-hook.c
objectkind-hook.h
objectkind.c
objectkind.h
patron.c
patron.h
player-class.c
player-class.h
player-damage.c
player-damage.h
player-effects.c
player-effects.h
player-inventory.c
player-inventory.h
player-move.c
player-move.h
player-personality.c
player-personality.h
player-race.c
player-race.h
player-sex.c
player-sex.h
player-skill.c
player-skill.h
player-status.c
player-status.h
quest.c
quest.h
racial.c
レイシャルと突然変異の技能処理 / Racial powers (and mutations)
racial.h
readdib.c
Windows用ビットマップファイル読み込み処理パッケージ / This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image
readdib.h
ビットマップファイル読み取り処理のヘッダファイル This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image
realm-arcane.c
realm-arcane.h
realm-chaos.c
realm-chaos.h
realm-craft.c
realm-craft.h
realm-crusade.c
realm-crusade.h
realm-daemon.c
realm-daemon.h
realm-death.c
realm-death.h
realm-hex.c
realm-hex.h
realm-hissatsu.c
realm-hissatsu.h
realm-life.c
realm-life.h
realm-nature.c
realm-nature.h
realm-song.c
realm-song.h
realm-sorcery.c
realm-sorcery.h
realm-trump.c
realm-trump.h
realm.c
realm.h
report.c
スコアサーバ転送機能の実装
report.h
rooms-city.c
rooms-city.h
rooms-fractal.c
rooms-fractal.h
rooms-normal.c
rooms-normal.h
rooms-pitnest.c
rooms-pitnest.h
rooms-special.c
rooms-special.h
rooms-trap.c
rooms-trap.h
rooms-vault.c
rooms-vault.h
rooms.c
ダンジョンフロアの部屋生成処理 / make rooms
rooms.h
部屋生成処理の定義ヘッダー / Header file for
rooms.c
, used only in generate.c
rumor.c
rumor.h
save.c
セーブファイル書き込み処理 / Purpose: interact with savefiles
save.h
scores.c
ハイスコア処理 / Highscores handling
scores.h
selfinfo.c
自己分析処理/ Self knowledge
selfinfo.h
自己分析機能用ヘッダファイル /
snipe.c
スナイパー技能の実装 / Sniping
snipe.h
sort.c
sort.h
spells-diceroll.c
spells-diceroll.h
spells-floor.c
spells-floor.h
spells-object.c
spells-object.h
spells-status.c
spells-status.h
spells-summon.c
spells-summon.h
spells-world.c
spells-world.h
spells.h
spells1.c
魔法による遠隔処理の実装 / Spell projection
spells2.c
魔法効果の実装/ Spell code (part 2)
spells3.c
魔法効果の実装/ Spell code (part 3)
store.c
店の処理 / Store commands
store.h
targeting.c
targeting.h
term.c
term.h
trap.c
trap.h
util.c
util.h
view-mainwindow.c
view-mainwindow.h
warning.c
warning.h
wild.c
荒野マップの生成とルール管理 / Wilderness generation
wild.h
wizard1.c
ウィザードモードの処理(スポイラー出力中心) / Spoiler generation -BEN-
wizard2.c
ウィザードモードの処理(特別処理中心) / Wizard commands
world.c
world.h
z-form.c
z-form.h
z-rand.c
z-rand.h
z-term.c
z-term.h
z-util.c
z-util.h
z-virt.c
z-virt.h
2019年12月06日(金) 17時05分27秒作成 - Hengband / 構成:
1.8.15