Hengband  2.2.1
関数
selfinfo.h ファイル

自己分析機能用ヘッダファイル / [詳解]

被依存関係図:

[ソースコード]

関数

void self_knowledge (player_type *creature_ptr)
 自己分析処理(Nethackからのアイデア) / self-knowledge... [詳解]
 
void report_magics (player_type *creature_ptr)
 現在の一時的効果一覧を返す / Report all currently active magical effects. [詳解]
 

詳解

自己分析機能用ヘッダファイル /

著者
2018 Deskull

関数詳解

◆ report_magics()

void report_magics ( player_type creature_ptr)

現在の一時的効果一覧を返す / Report all currently active magical effects.

戻り値
なし
呼び出し関係図:

◆ self_knowledge()

void self_knowledge ( player_type creature_ptr)

自己分析処理(Nethackからのアイデア) / self-knowledge...

idea from nethack.

戻り値
なし
Useful for determining powers and
resistences of items.  It saves the screen, clears it, then starts listing
attributes, a screenful at a time.  (There are a LOT of attributes to
list.  It will probably take 2 or 3 screens for a powerful character whose
using several artifacts...) -CFT
It is now a lot more efficient. -BEN-
See also "identify_fully()".
Use the "show_file()" method, perhaps.
呼び出し関係図: