Hengband
2.2.1
|
ファイル | |
ファイル | angband.h [コード] |
Angband(変愚蛮怒)メインヘッダファイル Main "Angband" header file | |
ファイル | artifact.c |
アーティファクトの生成と管理 / Artifact code | |
ファイル | artifact.h [コード] |
ファイル | autopick.c |
自動拾い機能の実装 / Object Auto-picker/Destroyer | |
ファイル | autopick.h [コード] |
ファイル | avatar.c |
ウルティマ4を参考にした徳のシステムの実装 / Enable an Ultima IV style "avatar" game where you try to achieve perfection in various virtues. | |
ファイル | avatar.h [コード] |
ファイル | birth.c |
プレイヤーの作成を行う / Create a player character | |
ファイル | birth.h [コード] |
ファイル | bldg.c |
町の施設処理 / Building commands | |
ファイル | bldg.h [コード] |
ファイル | chest.c |
ファイル | chest.h [コード] |
ファイル | chuukei.c |
中継機能の実装 | |
ファイル | chuukei.h [コード] |
ファイル | core.c |
ファイル | core.h [コード] |
ファイル | creature.c |
ファイル | creature.h [コード] |
ファイル | dungeon-file.c |
ファイル | dungeon-file.h [コード] |
ファイル | dungeon.c |
Angbandゲームエンジン / Angband game engine | |
ファイル | dungeon.c.BASE.c |
ファイル | dungeon.c.LOCAL.c |
ファイル | dungeon.c.REMOTE.c |
ファイル | dungeon.h [コード] |
ファイル | english.c |
ファイル | english.h [コード] |
ファイル | feature.c |
ファイル | feature.h [コード] |
ファイル | files.c |
ファイル入出力管理 / Purpose: code dealing with files (and death) | |
ファイル | files.h [コード] |
ファイル | floor-events.c |
ファイル | floor-events.h [コード] |
ファイル | floor-generate.c |
ファイル | floor-generate.h [コード] |
ファイル | floor-save.c |
ファイル | floor-save.h [コード] |
ファイル | floor-streams.c |
ファイル | floor-streams.h [コード] |
ファイル | floor-town.c |
ファイル | floor-town.h [コード] |
ファイル | floor.c |
ファイル | floor.h [コード] |
ファイル | gamevalue.h [コード] |
ファイル | geometry.c |
ファイル | geometry.h [コード] |
ファイル | grid.c |
グリッドの実装 / low level dungeon routines -BEN- | |
ファイル | grid.h [コード] |
ダンジョンの生成処理の基幹部分ヘッダーファイル | |
ファイル | h-basic.h [コード] |
変愚時追加された基本事項のヘッダーファイル / The most basic "include" file. | |
ファイル | h-config.h [コード] |
ファイル | h-define.h [コード] |
変愚蛮怒で新しく追加された主要なマクロ定義ヘッダ / Define some simple constants | |
ファイル | h-system.h [コード] |
変愚蛮怒用システムヘッダーファイル / The most basic "include" file. | |
ファイル | h-type.h [コード] |
ゲーム中に用いる変数型定義 / Basic "types". | |
ファイル | history.c |
ファイル | history.h [コード] |
ファイル | inet.c |
ファイル | inet.h [コード] |
ファイル | init.c |
ファイル | init.h [コード] |
ゲームデータ初期化処理のヘッダファイル | |
ファイル | japanese.c |
日本語処理関数 | |
ファイル | japanese.h [コード] |
ファイル | load.c |
セーブファイル読み込み処理 / Purpose: support for loading savefiles -BEN- | |
ファイル | load.h [コード] |
ファイル | maid-x11.c |
ファイル | main-cap.c |
ファイル | main-dos.c |
ファイル | main-gcu.c |
ファイル | main-ibm.c |
ファイル | main-mac.c |
ファイル | main-win.c |
Windows版固有実装(メインエントリポイント含む) | |
ファイル | main-x11.c |
ファイル | main-xaw.c |
ファイル | main.c |
ファイル | mind.c |
各職業の特殊技能実装 / Special magics | |
ファイル | mind.h [コード] |
ファイル | monster-process.c |
モンスターの特殊技能と移動処理/ Monster spells and movement | |
ファイル | monster-process.h [コード] |
ファイル | monster-spell.h [コード] |
ファイル | monster-status.c |
ファイル | monster-status.h [コード] |
ファイル | monster.h [コード] |
ファイル | monster1.c |
モンスター情報の記述 / describe monsters (using monster memory) | |
ファイル | monster2.c |
モンスター処理 / misc code for monsters | |
ファイル | monsterrace-hook.c |
ファイル | monsterrace-hook.h [コード] |
ファイル | monsterrace.c |
ファイル | monsterrace.h [コード] |
ファイル | mspells1.c |
モンスター魔法の実装 / Monster spells (attack player) | |
ファイル | mspells2.c |
モンスター魔法の実装(対モンスター処理) / Monster spells (attack monster) | |
ファイル | mspells3.c |
青魔法の処理実装 / Blue magic | |
ファイル | mspells4.c |
スペル実行処理 / Spell launch | |
ファイル | mutation.c |
突然変異ルールの実装 / Mutation effects (and racial powers) | |
ファイル | mutation.h [コード] |
ファイル | object-boost.c |
ファイル | object-boost.h [コード] |
ファイル | object-broken.c |
ファイル | object-broken.h [コード] |
ファイル | object-curse.c |
ファイル | object-curse.h [コード] |
ファイル | object-ego.c |
ファイル | object-ego.h [コード] |
ファイル | object-flavor.c |
オブジェクトの記述処理 / Mbject flavor code | |
ファイル | object-flavor.h [コード] |
ファイル | object-hook.c |
ファイル | object-hook.h [コード] |
ファイル | object.h [コード] |
ファイル | object1.c |
オブジェクトの実装 / Object code, part 1 | |
ファイル | object2.c |
オブジェクトの実装 / Object code, part 2 | |
ファイル | objectkind-hook.c |
ファイル | objectkind-hook.h [コード] |
ファイル | objectkind.c |
ファイル | objectkind.h [コード] |
ファイル | patron.c |
ファイル | patron.h [コード] |
ファイル | player-class.c |
ファイル | player-class.h [コード] |
ファイル | player-damage.c |
ファイル | player-damage.h [コード] |
ファイル | player-effects.c |
ファイル | player-effects.h [コード] |
ファイル | player-inventory.c |
ファイル | player-inventory.h [コード] |
ファイル | player-move.c |
ファイル | player-move.h [コード] |
ファイル | player-personality.c |
ファイル | player-personality.h [コード] |
ファイル | player-race.c |
ファイル | player-race.h [コード] |
ファイル | player-sex.c |
ファイル | player-sex.h [コード] |
ファイル | player-skill.c |
ファイル | player-skill.h [コード] |
ファイル | player-status.c |
ファイル | player-status.h [コード] |
ファイル | quest.c |
ファイル | quest.h [コード] |
ファイル | racial.c |
レイシャルと突然変異の技能処理 / Racial powers (and mutations) | |
ファイル | racial.h [コード] |
ファイル | readdib.c |
Windows用ビットマップファイル読み込み処理パッケージ / This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image. | |
ファイル | readdib.h [コード] |
ビットマップファイル読み取り処理のヘッダファイル This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image. | |
ファイル | realm-arcane.c |
ファイル | realm-arcane.h [コード] |
ファイル | realm-chaos.c |
ファイル | realm-chaos.h [コード] |
ファイル | realm-craft.c |
ファイル | realm-craft.h [コード] |
ファイル | realm-crusade.c |
ファイル | realm-crusade.h [コード] |
ファイル | realm-daemon.c |
ファイル | realm-daemon.h [コード] |
ファイル | realm-death.c |
ファイル | realm-death.h [コード] |
ファイル | realm-hex.c |
ファイル | realm-hex.h [コード] |
ファイル | realm-hissatsu.c |
ファイル | realm-hissatsu.h [コード] |
ファイル | realm-life.c |
ファイル | realm-life.h [コード] |
ファイル | realm-nature.c |
ファイル | realm-nature.h [コード] |
ファイル | realm-song.c |
ファイル | realm-song.h [コード] |
ファイル | realm-sorcery.c |
ファイル | realm-sorcery.h [コード] |
ファイル | realm-trump.c |
ファイル | realm-trump.h [コード] |
ファイル | realm.c |
ファイル | realm.h [コード] |
ファイル | report.c |
スコアサーバ転送機能の実装 | |
ファイル | report.h [コード] |
ファイル | rooms-city.c |
ファイル | rooms-city.h [コード] |
ファイル | rooms-fractal.c |
ファイル | rooms-fractal.h [コード] |
ファイル | rooms-normal.c |
ファイル | rooms-normal.h [コード] |
ファイル | rooms-pitnest.c |
ファイル | rooms-pitnest.h [コード] |
ファイル | rooms-special.c |
ファイル | rooms-special.h [コード] |
ファイル | rooms-trap.c |
ファイル | rooms-trap.h [コード] |
ファイル | rooms-vault.c |
ファイル | rooms-vault.h [コード] |
ファイル | rooms.c |
ダンジョンフロアの部屋生成処理 / make rooms. | |
ファイル | rooms.h [コード] |
部屋生成処理の定義ヘッダー / Header file for rooms.c, used only in generate.c | |
ファイル | rumor.c |
ファイル | rumor.h [コード] |
ファイル | save.c |
セーブファイル書き込み処理 / Purpose: interact with savefiles | |
ファイル | save.h [コード] |
ファイル | scores.c |
ハイスコア処理 / Highscores handling | |
ファイル | scores.h [コード] |
ファイル | selfinfo.c |
自己分析処理/ Self knowledge | |
ファイル | selfinfo.h [コード] |
自己分析機能用ヘッダファイル / | |
ファイル | snipe.c |
スナイパー技能の実装 / Sniping | |
ファイル | snipe.h [コード] |
ファイル | sort.c |
ファイル | sort.h [コード] |
ファイル | spells-diceroll.c |
ファイル | spells-diceroll.h [コード] |
ファイル | spells-floor.c |
ファイル | spells-floor.h [コード] |
ファイル | spells-object.c |
ファイル | spells-object.h [コード] |
ファイル | spells-status.c |
ファイル | spells-status.h [コード] |
ファイル | spells-summon.c |
ファイル | spells-summon.h [コード] |
ファイル | spells-world.c |
ファイル | spells-world.h [コード] |
ファイル | spells.h [コード] |
ファイル | spells1.c |
魔法による遠隔処理の実装 / Spell projection | |
ファイル | spells2.c |
魔法効果の実装/ Spell code (part 2) | |
ファイル | spells3.c |
魔法効果の実装/ Spell code (part 3) | |
ファイル | store.c |
店の処理 / Store commands | |
ファイル | store.h [コード] |
ファイル | targeting.c |
ファイル | targeting.h [コード] |
ファイル | term.c |
ファイル | term.h [コード] |
ファイル | trap.c |
ファイル | trap.h [コード] |
ファイル | util.c |
ファイル | util.h [コード] |
ファイル | view-mainwindow.c |
ファイル | view-mainwindow.h [コード] |
ファイル | warning.c |
ファイル | warning.h [コード] |
ファイル | wild.c |
荒野マップの生成とルール管理 / Wilderness generation | |
ファイル | wild.h [コード] |
ファイル | wizard1.c |
ウィザードモードの処理(スポイラー出力中心) / Spoiler generation -BEN- | |
ファイル | wizard2.c |
ウィザードモードの処理(特別処理中心) / Wizard commands | |
ファイル | world.c |
ファイル | world.h [コード] |
ファイル | z-form.c |
ファイル | z-form.h [コード] |
ファイル | z-rand.c |
ファイル | z-rand.h [コード] |
ファイル | z-term.c |
ファイル | z-term.h [コード] |
ファイル | z-util.c |
ファイル | z-util.h [コード] |
ファイル | z-virt.c |
ファイル | z-virt.h [コード] |