Hengband  2.2.1
save.h
[詳解]
1 #pragma once
2 
3 /*
4  * Flags for save/load temporal saved floor file
5  */
6 #define SLF_SECOND 0x0001 /* Called from another save/load function */
7 #define SLF_NO_KILL 0x0002 /* Don't kill temporal files */
8 
9 /* save.c */
10 extern bool save_player(void);
11 extern bool load_player(void);
12 extern void remove_loc(void);
13 extern bool save_floor(saved_floor_type *sf_ptr, BIT_FLAGS mode);
14 
bool save_floor(saved_floor_type *sf_ptr, BIT_FLAGS mode)
ゲームプレイ中のフロア一時保存出力処理メインルーチン / Attempt to save the temporally saved-floor data
Definition: save.c:2051
u32b BIT_FLAGS
32ビットのフラグ配列の型定義
Definition: h-type.h:225
Definition: floor-save.h:8
bool load_player(void)
セーブデータ読み込みのメインルーチン / Attempt to Load a "savefile"
Definition: save.c:1720
bool save_player(void)
セーブデータ書き込みのメインルーチン / Attempt to save the player in a savefile
Definition: save.c:1591
void remove_loc(void)
ファイルロック処理
Definition: save.c:1958