Hengband  2.1.4
 全て データ構造 ファイル 関数 変数 型定義 マクロ定義 ページ
変数
構造体 autopick_type

自動拾い/破壊設定データの構造体 / A structure type for entry of auto-picker/destroyer [詳細]

#include <types.h>

変数

cptr name
 自動拾い/破壊定義の名称一致基準 / Items which have 'name' as part of its name match [詳細]
 
cptr insc
 対象となったアイテムに自動で刻む内容 / Items will be auto-inscribed as 'insc' [詳細]
 
u32b flag [2]
 キーワードに関する汎用的な条件フラグ / Misc. [詳細]
 
byte action
 対象のアイテムを拾う/破壊/放置するかの指定フラグ / Auto-pickup or Destroy or Leave items [詳細]
 
byte dice
 武器のダイス値基準値 / Weapons which have more than 'dice' dice match [詳細]
 
byte bonus
 アイテムのボーナス基準値 / Items which have more than 'bonus' magical bonus match [詳細]
 

説明

自動拾い/破壊設定データの構造体 / A structure type for entry of auto-picker/destroyer

構造体

byte action

対象のアイテムを拾う/破壊/放置するかの指定フラグ / Auto-pickup or Destroy or Leave items

byte bonus

アイテムのボーナス基準値 / Items which have more than 'bonus' magical bonus match

byte dice

武器のダイス値基準値 / Weapons which have more than 'dice' dice match

u32b flag[2]

キーワードに関する汎用的な条件フラグ / Misc.

keyword to be matched

cptr insc

対象となったアイテムに自動で刻む内容 / Items will be auto-inscribed as 'insc'

cptr name

自動拾い/破壊定義の名称一致基準 / Items which have 'name' as part of its name match


この構造体の説明は次のファイルから生成されました: