src | |
angband.h | Angband(変愚蛮怒)メインヘッダファイル Main "Angband" header file |
artifact.c | アーティファクトの生成と管理 / Artifact code |
autopick.c | 自動拾い機能の実装 / Object Auto-picker/Destroyer |
avatar.c | ウルティマ4を参考にした徳のシステムの実装 / Enable an Ultima IV style "avatar" game where you try to achieve perfection in various virtues |
birth.c | プレイヤーの作成を行う / Create a player character |
bldg.c | 町の施設処理 / Building commands |
cave.c | ダンジョンの基礎部分実装(主にマスの実装) / low level dungeon routines -BEN- |
chuukei.c | 中継機能の実装 |
cmd1.c | プレイヤーのコマンド処理1 / Movement commands (part 1) |
cmd2.c | プレイヤーのコマンド処理2 / Movement commands (part 2) |
cmd3.c | プレイヤーのアイテムに関するコマンドの実装1 / Inventory commands |
cmd4.c | プレイヤーのインターフェイスに関するコマンドの実装 / Interface commands |
cmd5.c | プレイヤーの魔法に関するコマンドの実装 / Spell/Prayer commands |
cmd6.c | プレイヤーのアイテムに関するコマンドの実装2 / Spell/Prayer commands |
defines.h | 主要なマクロ定義ヘッダ / Purpose: global constants and macro definitions |
do-spell.c | 魔法のインターフェイスと発動 / Purpose: Do everything for each spell |
dungeon.c | Angbandゲームエンジン / Angband game engine |
effects.c | プレイヤーのステータス管理 / effects of various "objects" |
externs.h | Angband(変愚蛮怒)基本関数、グローバル変数ヘッダファイル / extern declarations (variables and functions) |
files.c | ファイル入出力管理 / Purpose: code dealing with files (and death) |
flavor.c | オブジェクトの記述処理 / Mbject flavor code |
floors.c | 保存された階の管理 / management of the saved floor |
generate.c | ダンジョンの生成 / Dungeon generation |
generate.h | ダンジョン生成処理のヘッダーファイル |
grid.c | ダンジョンの生成処理の基幹部分 / low-level dungeon creation primitives |
grid.h | ダンジョンの生成処理の基幹部分ヘッダーファイル |
h-basic.h | 変愚時追加された基本事項のヘッダーファイル / The most basic "include" file |
h-config.h | 変愚時追加された基本事項のヘッダーファイル / The most basic "include" file |
h-define.h | 変愚蛮怒で新しく追加された主要なマクロ定義ヘッダ / Define some simple constants |
h-system.h | 変愚蛮怒用システムヘッダーファイル / The most basic "include" file |
h-type.h | ゲーム中に用いる変数型定義 / Basic "types" |
hex.c | 呪術の処理実装 / Hex code |
hissatsu.c | 剣術の実装 / Blade arts |
inet.c | |
init.h | ゲームデータ初期化処理のヘッダファイル |
init1.c | ゲームデータ初期化1 / Initialization (part 1) -BEN- |
init2.c | ゲームデータ初期化2 / Initialization (part 2) -BEN- |
japanese.c | 日本語処理関数 |
kajitips.h | |
load.c | セーブファイル読み込み処理 / Purpose: support for loading savefiles -BEN- |
maid-x11.c | |
main-cap.c | |
main-dos.c | |
main-gcu.c | |
main-ibm.c | |
main-mac.c | |
main-win.c | |
main-x11.c | |
main-xaw.c | |
main.c | |
mane.c | ものまねの処理実装 / Imitation code |
melee1.c | モンスターの打撃処理 / Monster attacks |
melee2.c | モンスターの特殊技能と移動処理/ Monster spells and movement |
mind.c | 各職業の特殊技能実装 / Special magics |
mindtips.h | プレイヤーの特殊能力解説をまとめる |
monster1.c | モンスター情報の記述 / describe monsters (using monster memory) |
monster2.c | モンスター処理 / misc code for monsters |
mspells1.c | モンスター魔法の実装 / Monster spells (attack player) |
mspells2.c | モンスター魔法の実装(対モンスター処理) / Monster spells (attack monster) |
mspells3.c | 青魔法の処理実装 / Blue magic |
mspells4.c | スペル実行処理 / Spell launch |
mutation.c | 突然変異ルールの実装 / Mutation effects (and racial powers) |
obj_kind.c | ベースアイテムの実装 |
object1.c | オブジェクトの実装 / Object code, part 1 |
object2.c | オブジェクトの実装 / Object code, part 2 |
racial.c | レイシャルと突然変異の技能処理 / Racial powers (and mutations) |
readdib.c | Windows用ビットマップファイル読み込み処理パッケージ / This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image |
readdib.h | ビットマップファイル読み取り処理のヘッダファイル This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image |
report.c | スコアサーバ転送機能の実装 |
rooms.c | ダンジョンフロアの部屋生成処理 / make rooms |
rooms.h | 部屋生成処理の定義ヘッダー / Header file for rooms.c, used only in generate.c |
save.c | セーブファイル書き込み処理 / Purpose: interact with savefiles |
scores.c | ハイスコア処理 / Highscores handling |
snipe.c | スナイパー技能の実装 / Sniping |
spells1.c | 魔法による遠隔処理の実装 / Spell projection |
spells2.c | 魔法効果の実装/ Spell code (part 2) |
spells3.c | 魔法効果の実装/ Spell code (part 3) |
store.c | 店の処理 / Store commands |
streams.c | ダンジョン生成に利用する関数群 / Used by dungeon generation |
streams.h | |
tables.c | ゲーム情報テーブル / Angband Tables |
types.h | グローバルな構造体の定義 / global type declarations |
util.c | |
variable.c | グローバル変数定義 / Angband variables |
wild.c | 荒野マップの生成とルール管理 / Wilderness generation |
wizard1.c | ウィザードモードの処理(スポイラー出力中心) / Spoiler generation -BEN- |
wizard2.c | ウィザードモードの処理(特別処理中心) / Wizard commands |
xtra1.c | 雑多なその他の処理1 / misc code |
xtra2.c | 雑多なその他の処理2 / effects of various "objects" |
z-config.h | |
z-form.c | |
z-form.h | |
z-rand.c | |
z-rand.h | |
z-term.c | |
z-term.h | |
z-util.c | |
z-util.h | |
z-virt.c | |
z-virt.h |