2019/02/04
■ [変愚蛮怒/開発]変愚蛮怒開発日誌part149…リファクタリングにバグ2件修正
ボケっとしたまんまで作業するからこうなる。まだ何が残っているものか。
- Tue Feb 5 00:19:45 2019 +0900: [Fix] #37353 VC++のC4100警告修正。 / Fix C4100 VC++ warning .
- Tue Feb 5 00:08:07 2019 +0900: [Refactor] #37353 回復処理関数を spells-status.c に移動。 / Move some healing functions to spells-status.c.
- Mon Feb 4 23:55:41 2019 +0900: [Fix] #38923 メッセージの未定義変数参照バグ修正。 / Fix reference of undefined value.
- Mon Feb 4 23:32:32 2019 +0900: [Fix] #38921 施設の職業、魔法領域制限処理についても同様に対応。 / Fix a bug of class and realm limitation using building similarly.
- Mon Feb 4 23:23:57 2019 +0900: [Fix] #38921 施設の種族制限処理が起こしていたエンバグに対応。 / Fix a bug of race limitation using building.
- Mon Feb 4 02:10:44 2019 +0900: [Refactor] #37353 do_cmd_rerate() を roll_hitdice() に改名して spells-status.c に移動。 / Rename do_cmd_rerate() to roll_hitdice() and move to spells-status.c.
- Mon Feb 4 02:03:26 2019 +0900: [Refactor] #37353 do_cmd_rerate() と do_cmd_rerate_aux() を整理。 / Refactor do_cmd_rerate() and do_cmd_rerate_aux().
- Sat Feb 2 18:13:19 2019 +0900: [Refactor] #37353 spells.hにスペルに関する共通定義を追加。。 / Add common definition to spells.h.
- Sat Feb 2 16:39:00 2019 +0900: [Refactor] #37353 acquirement() を spell-object.c に移動。 / Move acquirement() to spells-object.c.
- Sat Feb 2 16:31:12 2019 +0900: [Refactor] #37353 amusement() を spell-object.c に移動。 / Move amusement() to spells-object.c.
- Sat Feb 2 00:29:23 2019 +0900: [Refactor] #37353 コメント整理。 / Refactor comments.
- Sat Feb 2 00:13:14 2019 +0900: [Refactor] #37353 spells1.c から spell-diceroll.c を分離。 / Separate spell-diceroll.c from spells1.c.