2019/01/09
■ [変愚蛮怒/開発]変愚蛮怒開発日誌part128…更新処理のリファクタリング継続
2.2.2はよリリースしたいからダラダラ続けたくもないけど、問題なのは確かなもんで。
- Wed Jan 9 23:24:11 2019 +0900: [Refactor] #38852 一部 do_cmd_*() をリファクタリング。 / Refactor do_cmd_*() partly.
- Wed Jan 9 23:08:14 2019 +0900: [Refactor] #38852 更新処理タイミング再調整。 / Readjust update timing.
- Wed Jan 9 23:01:06 2019 +0900: [Refactor] #38852 更新処理タイミング再調整。 / Readjust update timing.
- Wed Jan 9 22:40:23 2019 +0900: [Refactor] #37353 メッセージ整理。 / Refactor messages.
- Wed Jan 9 22:30:26 2019 +0900: [Refactor] #37353 コメント整理。 / Refactor comments.
- Wed Jan 9 22:23:58 2019 +0900: [Refactor] #37353 型の置換。 / Type replacement.
- Wed Jan 9 22:16:44 2019 +0900: [Refactor] #37353 型の置換。 / Type replacement.
- Wed Jan 9 13:19:51 2019 +0900: [Refactor] #37353 vault_aux_battle() 関数を monster_can_enter_arena() に 改名してmonsterace-hook.c に移動。 / Rename vault_aux_battle() to monster_can_enter_arena() and move to monsterrace-hook.c.
- Wed Jan 9 13:12:07 2019 +0900: [Refactor] #37353 monster_tsuri() 関数を monster_is_fishing_target() に 改名してmonsterace-hook.c に移動。 / Rename monster_tsuri() to monster_is_fishing_target() and move to monsterrace-hook.c.
- Wed Jan 9 13:07:23 2019 +0900: [Refactor] #37353 have_nightmare() 関数を monsterace-hook.c に移動。 / Move have_nightmare() to monsterrace-hook.c.