Hengband  2.1.4
 全て データ構造 ファイル 関数 変数 型定義 マクロ定義 ページ
データ構造 | マクロ定義 | 型定義 | 関数 | 変数
z-term.h
#include "h-basic.h"
z-term.hのインクルード依存関係図
このグラフは、どのファイルから直接、間接的にインクルードされているかを示しています。

ソースコードを見る。

データ構造

struct  term_win
 
struct  term
 

マクロ定義

#define TERM_XTRA_EVENT   1 /* Process some pending events */
 
#define TERM_XTRA_FLUSH   2 /* Flush all pending events */
 
#define TERM_XTRA_CLEAR   3 /* Clear the entire window */
 
#define TERM_XTRA_SHAPE   4 /* Set cursor shape (optional) */
 
#define TERM_XTRA_FROSH   5 /* Flush one row (optional) */
 
#define TERM_XTRA_FRESH   6 /* Flush all rows (optional) */
 
#define TERM_XTRA_NOISE   7 /* Make a noise (optional) */
 
#define TERM_XTRA_SOUND   8 /* Make a sound (optional) */
 
#define TERM_XTRA_BORED   9 /* Handle stuff when bored (optional) */
 
#define TERM_XTRA_REACT   10 /* React to global changes (optional) */
 
#define TERM_XTRA_ALIVE   11 /* Change the "hard" level (optional) */
 
#define TERM_XTRA_LEVEL   12 /* Change the "soft" level (optional) */
 
#define TERM_XTRA_DELAY   13 /* Delay some milliseconds (optional) */
 
#define TERM_XTRA_MUSIC_BASIC   14 /* Play a music(basic) (optional) */
 
#define TERM_XTRA_MUSIC_DUNGEON   15 /* Play a music(dungeon) (optional) */
 
#define TERM_XTRA_MUSIC_QUEST   16 /* Play a music(quest) (optional) */
 
#define TERM_XTRA_MUSIC_TOWN   17 /* Play a music(floor) (optional) */
 

型定義

typedef struct term_win term_win
 
typedef struct term term
 

関数

errr Term_user (int n)
 
errr Term_xtra (int n, int v)
 
void Term_queue_char (int x, int y, byte a, char c, byte ta, char tc)
 
void Term_queue_bigchar (int x, int y, byte a, char c, byte ta, char tc)
 
void Term_queue_line (int x, int y, int n, byte *a, char *c, byte *ta, char *tc)
 
void Term_queue_chars (int x, int y, int n, byte a, cptr s)
 
errr Term_fresh (void)
 
errr Term_set_cursor (int v)
 
errr Term_gotoxy (int x, int y)
 
errr Term_draw (int x, int y, byte a, char c)
 
errr Term_addch (byte a, char c)
 
errr Term_add_bigch (byte a, char c)
 
errr Term_addstr (int n, byte a, cptr s)
 
errr Term_putch (int x, int y, byte a, char c)
 
errr Term_putstr (int x, int y, int n, byte a, cptr s)
 
errr Term_erase (int x, int y, int n)
 
errr Term_clear (void)
 
errr Term_redraw (void)
 
errr Term_redraw_section (int x1, int y1, int x2, int y2)
 
errr Term_get_cursor (int *v)
 
errr Term_get_size (int *w, int *h)
 
errr Term_locate (int *x, int *y)
 
errr Term_what (int x, int y, byte *a, char *c)
 
errr Term_flush (void)
 
errr Term_keypress (int k)
 
errr Term_key_push (int k)
 
errr Term_inkey (char *ch, bool wait, bool take)
 
errr Term_save (void)
 
errr Term_load (void)
 
errr Term_exchange (void)
 
errr Term_resize (int w, int h)
 
errr Term_activate (term *t)
 
errr term_nuke (term *t)
 
errr term_init (term *t, int w, int h, int k)
 

変数

termTerm
 

マクロ定義

#define TERM_XTRA_ALIVE   11 /* Change the "hard" level (optional) */
#define TERM_XTRA_BORED   9 /* Handle stuff when bored (optional) */
#define TERM_XTRA_CLEAR   3 /* Clear the entire window */
#define TERM_XTRA_DELAY   13 /* Delay some milliseconds (optional) */
#define TERM_XTRA_EVENT   1 /* Process some pending events */
#define TERM_XTRA_FLUSH   2 /* Flush all pending events */
#define TERM_XTRA_FRESH   6 /* Flush all rows (optional) */
#define TERM_XTRA_FROSH   5 /* Flush one row (optional) */
#define TERM_XTRA_LEVEL   12 /* Change the "soft" level (optional) */
#define TERM_XTRA_MUSIC_BASIC   14 /* Play a music(basic) (optional) */
#define TERM_XTRA_MUSIC_DUNGEON   15 /* Play a music(dungeon) (optional) */
#define TERM_XTRA_MUSIC_QUEST   16 /* Play a music(quest) (optional) */
#define TERM_XTRA_MUSIC_TOWN   17 /* Play a music(floor) (optional) */
#define TERM_XTRA_NOISE   7 /* Make a noise (optional) */
#define TERM_XTRA_REACT   10 /* React to global changes (optional) */
#define TERM_XTRA_SHAPE   4 /* Set cursor shape (optional) */
#define TERM_XTRA_SOUND   8 /* Make a sound (optional) */

型定義

typedef struct term term
typedef struct term_win term_win

関数

errr Term_activate ( term t)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_add_bigch ( byte  a,
char  c 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_addch ( byte  a,
char  c 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_addstr ( int  n,
byte  a,
cptr  s 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_clear ( void  )

呼出しグラフ:

errr Term_draw ( int  x,
int  y,
byte  a,
char  c 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_erase ( int  x,
int  y,
int  n 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_exchange ( void  )

関数の呼び出しグラフ:

errr Term_flush ( void  )

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_fresh ( void  )

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_get_cursor ( int *  v)

呼出しグラフ:

errr Term_get_size ( int *  w,
int *  h 
)

呼出しグラフ:

errr Term_gotoxy ( int  x,
int  y 
)

呼出しグラフ:

errr term_init ( term t,
int  w,
int  h,
int  k 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_inkey ( char *  ch,
bool  wait,
bool  take 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_key_push ( int  k)

呼出しグラフ:

errr Term_keypress ( int  k)

呼出しグラフ:

errr Term_load ( void  )

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_locate ( int *  x,
int *  y 
)

呼出しグラフ:

errr term_nuke ( term t)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_putch ( int  x,
int  y,
byte  a,
char  c 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_putstr ( int  x,
int  y,
int  n,
byte  a,
cptr  s 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

void Term_queue_bigchar ( int  x,
int  y,
byte  a,
char  c,
byte  ta,
char  tc 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

void Term_queue_char ( int  x,
int  y,
byte  a,
char  c,
byte  ta,
char  tc 
)

呼出しグラフ:

void Term_queue_chars ( int  x,
int  y,
int  n,
byte  a,
cptr  s 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

void Term_queue_line ( int  x,
int  y,
int  n,
byte a,
char *  c,
byte ta,
char *  tc 
)
errr Term_redraw ( void  )

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_redraw_section ( int  x1,
int  y1,
int  x2,
int  y2 
)

関数の呼び出しグラフ:

errr Term_resize ( int  w,
int  h 
)

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_save ( void  )

関数の呼び出しグラフ:

呼出しグラフ:

errr Term_set_cursor ( int  v)

呼出しグラフ:

errr Term_user ( int  n)

呼出しグラフ:

errr Term_what ( int  x,
int  y,
byte a,
char *  c 
)

呼出しグラフ:

errr Term_xtra ( int  n,
int  v 
)

呼出しグラフ:

変数

term* Term