Hengband  2.1.4
 全て データ構造 ファイル 関数 変数 型定義 マクロ定義 ページ
streams.h
説明を見る。
1 /*
2  * File: streams.h
3  * Purpose: header file for streams.c. This is only used in generate.c.
4  */
5 
6 /*
7  * Copyright (c) 1997 Ben Harrison, James E. Wilson, Robert A. Koeneke
8  *
9  * This software may be copied and distributed for educational, research,
10  * and not for profit purposes provided that this copyright and statement
11  * are included in all such copies. Other copyrights may also apply.
12  */
13 
14 
15 /* Externs */
16 
17 extern void add_river(int feat1, int feat2);
18 extern void build_streamer(int feat, int chance);
19 extern void place_trees(int x,int y);
20 extern void destroy_level(void);
void build_streamer(int feat, int chance)
ダンジョンの壁部にストリーマー(地質の変化)を与える / Places "streamers" of rock through dungeon
Definition: streams.c:229
void destroy_level(void)
ダンジョンに*破壊*済み地形ランダムに施す / Build a destroyed level
Definition: streams.c:457
void add_river(int feat1, int feat2)
ランダムに川/溶岩流をダンジョンに配置する / Places water /lava through dungeon.
Definition: streams.c:158
void place_trees(int x, int y)
ダンジョンの指定位置近辺に森林を配置する / Places "streamers" of rock through dungeon
Definition: streams.c:401