ビットマップファイル読み取り処理のヘッダファイル This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image. [詳細]
データ構造 | |
struct | DIBINIT |
ビットマップファイル情報構造体 / Information about a bitmap [詳細] | |
関数 | |
BOOL | ReadDIB (HWND, LPSTR, DIBINIT *) |
ビットマップファイルを読み込み、BITMAPINFO構造体にハンドルを取得する。 Reads a DIB from a file, obtains a handle to its BITMAPINFO struct, and loads the DIB. [詳細] | |
ビットマップファイル読み取り処理のヘッダファイル This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image.
This file has been modified for use with "Angband 2.8.2"
BOOL ReadDIB | ( | HWND | hWnd, |
LPSTR | lpFileName, | ||
DIBINIT * | pInfo | ||
) |
ビットマップファイルを読み込み、BITMAPINFO構造体にハンドルを取得する。 Reads a DIB from a file, obtains a handle to its BITMAPINFO struct, and loads the DIB.
Once the DIB is loaded, the function also creates a bitmap and palette out of the DIB for a device-dependent form. device-dependent representation of the image.
hWnd | ウィンドウハンドル |
lpFileName | 読み込むビットマップファイル |
pInfo | 取得情報を補完するビットマップ情報構造体ポインタ |
Reads a DIB from a file, obtains a handle to its BITMAPINFO struct, and loads the DIB. Once the DIB is loaded, the function also creates a bitmap and palette out of the DIB for a device-dependent form.