Hengband  2.1.4
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src ディレクトリリファレンス
Directory dependency graph for src:
C:/Users/deskull/Works/Hengband/Hengband-git/hengband/src

ファイル

ファイル  angband.h [コード]
 Angband(変愚蛮怒)メインヘッダファイル Main "Angband" header file.
 
ファイル  artifact.c
 アーティファクトの生成と管理 / Artifact code
 
ファイル  autopick.c
 自動拾い機能の実装 / Object Auto-picker/Destroyer
 
ファイル  avatar.c
 ウルティマ4を参考にした徳のシステムの実装 / Enable an Ultima IV style "avatar" game where you try to achieve perfection in various virtues.
 
ファイル  birth.c
 プレイヤーの作成を行う / Create a player character
 
ファイル  bldg.c
 町の施設処理 / Building commands
 
ファイル  cave.c
 ダンジョンの基礎部分実装(主にマスの実装) / low level dungeon routines -BEN-
 
ファイル  chuukei.c
 中継機能の実装
 
ファイル  cmd1.c
 プレイヤーのコマンド処理1 / Movement commands (part 1)
 
ファイル  cmd2.c
 プレイヤーのコマンド処理2 / Movement commands (part 2)
 
ファイル  cmd3.c
 プレイヤーのアイテムに関するコマンドの実装1 / Inventory commands
 
ファイル  cmd4.c
 プレイヤーのインターフェイスに関するコマンドの実装 / Interface commands
 
ファイル  cmd5.c
 プレイヤーの魔法に関するコマンドの実装 / Spell/Prayer commands
 
ファイル  cmd6.c
 プレイヤーのアイテムに関するコマンドの実装2 / Spell/Prayer commands
 
ファイル  defines.h [コード]
 主要なマクロ定義ヘッダ / Purpose: global constants and macro definitions
 
ファイル  do-spell.c
 魔法のインターフェイスと発動 / Purpose: Do everything for each spell
 
ファイル  dungeon.c
 Angbandゲームエンジン / Angband game engine.
 
ファイル  effects.c
 プレイヤーのステータス管理 / effects of various "objects"
 
ファイル  externs.h [コード]
 Angband(変愚蛮怒)基本関数、グローバル変数ヘッダファイル / extern declarations (variables and functions)
 
ファイル  files.c
 ファイル入出力管理 / Purpose: code dealing with files (and death)
 
ファイル  flavor.c
 オブジェクトの記述処理 / Mbject flavor code
 
ファイル  floors.c
 保存された階の管理 / management of the saved floor
 
ファイル  generate.c
 ダンジョンの生成 / Dungeon generation
 
ファイル  generate.h [コード]
 ダンジョン生成処理のヘッダーファイル
 
ファイル  grid.c
 ダンジョンの生成処理の基幹部分 / low-level dungeon creation primitives
 
ファイル  grid.h [コード]
 ダンジョンの生成処理の基幹部分ヘッダーファイル
 
ファイル  h-basic.h [コード]
 変愚時追加された基本事項のヘッダーファイル / The most basic "include" file.
 
ファイル  h-config.h [コード]
 変愚時追加された基本事項のヘッダーファイル / The most basic "include" file.
 
ファイル  h-define.h [コード]
 変愚蛮怒で新しく追加された主要なマクロ定義ヘッダ / Define some simple constants
 
ファイル  h-system.h [コード]
 変愚蛮怒用システムヘッダーファイル / The most basic "include" file.
 
ファイル  h-type.h [コード]
 ゲーム中に用いる変数型定義 / Basic "types".
 
ファイル  hex.c
 呪術の処理実装 / Hex code
 
ファイル  hissatsu.c
 剣術の実装 / Blade arts
 
ファイル  inet.c
 
ファイル  init.h [コード]
 ゲームデータ初期化処理のヘッダファイル
 
ファイル  init1.c
 ゲームデータ初期化1 / Initialization (part 1) -BEN-
 
ファイル  init2.c
 ゲームデータ初期化2 / Initialization (part 2) -BEN-
 
ファイル  japanese.c
 日本語処理関数
 
ファイル  kajitips.h [コード]
 
ファイル  load.c
 セーブファイル読み込み処理 / Purpose: support for loading savefiles -BEN-
 
ファイル  maid-x11.c
 
ファイル  main-cap.c
 
ファイル  main-dos.c
 
ファイル  main-gcu.c
 
ファイル  main-ibm.c
 
ファイル  main-mac.c
 
ファイル  main-win.c
 
ファイル  main-x11.c
 
ファイル  main-xaw.c
 
ファイル  main.c
 
ファイル  mane.c
 ものまねの処理実装 / Imitation code
 
ファイル  melee1.c
 モンスターの打撃処理 / Monster attacks
 
ファイル  melee2.c
 モンスターの特殊技能と移動処理/ Monster spells and movement
 
ファイル  mind.c
 各職業の特殊技能実装 / Special magics
 
ファイル  mindtips.h [コード]
 プレイヤーの特殊能力解説をまとめる
 
ファイル  monster1.c
 モンスター情報の記述 / describe monsters (using monster memory)
 
ファイル  monster2.c
 モンスター処理 / misc code for monsters
 
ファイル  mspells1.c
 モンスター魔法の実装 / Monster spells (attack player)
 
ファイル  mspells2.c
 モンスター魔法の実装(対モンスター処理) / Monster spells (attack monster)
 
ファイル  mspells3.c
 青魔法の処理実装 / Blue magic
 
ファイル  mspells4.c
 スペル実行処理 / Spell launch
 
ファイル  mutation.c
 突然変異ルールの実装 / Mutation effects (and racial powers)
 
ファイル  obj_kind.c
 ベースアイテムの実装
 
ファイル  object1.c
 オブジェクトの実装 / Object code, part 1
 
ファイル  object2.c
 オブジェクトの実装 / Object code, part 2
 
ファイル  racial.c
 レイシャルと突然変異の技能処理 / Racial powers (and mutations)
 
ファイル  readdib.c
 Windows用ビットマップファイル読み込み処理パッケージ / This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image.
 
ファイル  readdib.h [コード]
 ビットマップファイル読み取り処理のヘッダファイル This package provides a routine to read a DIB file and set up the device dependent version of the image.
 
ファイル  report.c
 スコアサーバ転送機能の実装
 
ファイル  rooms.c
 ダンジョンフロアの部屋生成処理 / make rooms.
 
ファイル  rooms.h [コード]
 部屋生成処理の定義ヘッダー / Header file for rooms.c, used only in generate.c
 
ファイル  save.c
 セーブファイル書き込み処理 / Purpose: interact with savefiles
 
ファイル  scores.c
 ハイスコア処理 / Highscores handling
 
ファイル  snipe.c
 スナイパー技能の実装 / Sniping
 
ファイル  spells1.c
 魔法による遠隔処理の実装 / Spell projection
 
ファイル  spells2.c
 魔法効果の実装/ Spell code (part 2)
 
ファイル  spells3.c
 魔法効果の実装/ Spell code (part 3)
 
ファイル  store.c
 店の処理 / Store commands
 
ファイル  streams.c
 ダンジョン生成に利用する関数群 / Used by dungeon generation.
 
ファイル  streams.h [コード]
 
ファイル  tables.c
 ゲーム情報テーブル / Angband Tables
 
ファイル  types.h [コード]
 グローバルな構造体の定義 / global type declarations
 
ファイル  util.c
 
ファイル  variable.c
 グローバル変数定義 / Angband variables
 
ファイル  wild.c
 荒野マップの生成とルール管理 / Wilderness generation
 
ファイル  wizard1.c
 ウィザードモードの処理(スポイラー出力中心) / Spoiler generation -BEN-
 
ファイル  wizard2.c
 ウィザードモードの処理(特別処理中心) / Wizard commands
 
ファイル  xtra1.c
 雑多なその他の処理1 / misc code
 
ファイル  xtra2.c
 雑多なその他の処理2 / effects of various "objects"
 
ファイル  z-config.h [コード]
 
ファイル  z-form.c
 
ファイル  z-form.h [コード]
 
ファイル  z-rand.c
 
ファイル  z-rand.h [コード]
 
ファイル  z-term.c
 
ファイル  z-term.h [コード]
 
ファイル  z-util.c
 
ファイル  z-util.h [コード]
 
ファイル  z-virt.c
 
ファイル  z-virt.h [コード]